Płatne ogłoszenia ofert pracy i usługi dodatkowe
Serwis jobtime.pl od 2007 roku oferuje w ramach swoich usług możliwość opublikowania ofert pracy. Publikacja ogłoszeń o pracę dostępna jest zarówno za darmo jak i odpłatnie (promocja). Poniżej przedstawiamy warunki oraz mechanizmy publikacji ofert rekrutacyjnych w naszym serwisie.
Załącznik nr 5 do Regulaminu Pracodawców
W serwisie jobtime.pl masz możliwość opublikowania darmowych ogłoszeń o pracę w określonej liczbie przypisanej indywidualnie do każdego pracodawcy. Limit ten uzależniony jest od wielu czynników. Gdy limit ulegnie wyczerpaniu, aby opublikować ofertę należy zakupić do niej dowolną ofertę promocji (wyróżnienie, dokupienie punktów (pozycjonowanie na liście), lub inne dostępne w panelu pracodawcy).
Niezależnie od tego, czy publikowana oferta jest darmowa czy płatna, do jej publikacji obowiązują te same warunki.
Wstępne warunki publikacji oferty pracy
- Aby opublikować ofertę musisz posiadać zarejestrowane konto Użytkownika wraz z utworzonym profilem Pracodawcy lub profilem Agencji pracy
- Serwis umożliwia opublikowanie określonej liczby ofert nieodpłatnie - po osiągnięciu limitu, należy opublikować ofertę z dowolną usługą promocji oferty.
- Liczba ofert, która może być opublikowana nieodpłatnie została w Załącznik nr 3 do Regulaminu Pracodawcy - Darmowe oferty pracy
Warunki odnoszące się do treści oferty pracy
- Treść oferty pracy musi dotyczyć oferowanego stanowiska pracy, stażu, praktyk itp.
- Treść oferty pracy musi zawierać prawdziwe informacje wraz z rzeczywistą ofertą na dane stanowisko (nie może być opublikowana wyłącznie w celu pozyskania danych osobowych)
- Treść oferty pracy musi być odpowiednio sformatowana - musi być przejrzysta wizualnie
- Treść oferty pracy nie może dotyczyć oferty pracy na takie stanowiska jak: wypełnianie ankiet, odwiedzanie witryn internetowych, klikanie linków, polubienia w serwisach społecznościowych, oraz innych ofert, które nie umożliwiają realnego zarobku co najmniej w kwocie minimalnej stawki wynagrodzenia w Polsce.
- Treść oferty pracy nie może zawierać treści, które mogą budzić wątpliwość moralną
- Treść oferty pracy nie może zawierać treści obraźliwych, wulgarnych, rasistowskich, religijnych, światopoglądowych, nawołujących do przemocy itp.
- Treść oferty pracy nie może zawierać informacji niezgodnych z polskim prawem
Warunki odnoszące się do procedury zatrudniania
Treść oferty pracy to nie jedyny warunek publikacji ogłoszenia o pracę w naszym Serwisie. Wymagamy, aby w procesie rekrutacyjnym były zachowane najwyższe standardy bezpieczeństwa potencjalnych Kandydatów. Z tego powodu, akceptując Regulamin oświadczasz że twój proces rekrutacji:
- nie wymaga od Kandydatów wyrażenia zgód na przetwarzanie jego danych na inny zakres działalności Twojego podmiotu np. zgód marketingowych
- nie wymaga uiszczenia jakiejkolwiek opłaty przez Kandydata / Użytkownika za udział w procesie rekrutacyjnym lub w celu zatrudnienia
- nie wymaga podawania takich danych jak PESEL, adres zamieszkania, zdjęcie do momentu podjęcia decyzji o zatrudnieniu Kandydata
- dane gromadzone są zgodnie z RODO oraz Ustawą o ochronie danych osobowych i tylko i wyłącznie w celach rekrutacyjnych
- dane Kandydatów są kasowane zgodnie z RODO po zakończeniu procesu rekrutacyjnego, z wyłączeniem sytuacji, w której Kandydat wyrazi zgodę na przetwarzanie jego danych do innych procesów rekrutacyjnych.
Miejsca wyświetlania się ofert pracy
Ogłoszenie o pracę wyświetlane są w formie listy w wielu częściach serwisu. W zależności od miejsca różni się ilość prezentowanych danych oraz sortowania wyników (kolejność wyświetlania).
Strona główna
Strona główna to miejsce zawierające wiele różnych informacji, w tym komponenty informujące na najlepszych ofertach, gdzie oferty są wyświetlana na podstawie przypisanych punktów jakości, czy informacji o najnowszych ofertach pracy, gdzie lista ofert pracy wyświetlana jest w kolejności od najnowszej do najstarszej.
Wyszukiwarka ofert pracy
Oferty pracy wyświetlają się na liście wyników wyszukiwania. To podstawowe miejsce, z którego docierają potencjalni Kandydaci do Twojego ogłoszenia o pracę. Kolejność wyświetlania na liście zależy wyłącznie od ilości punktów jakości przypisanych ofercie pracy. Wyświetlenie się oferty pracy zależy od kryteriów (filtrów) wyszukiwania określonych przez użytkownika.
Oferty pracy
W każdej ofercie pracy dostępne są dwie listy ogłoszeń o pracę. Pierwsza z nich obejmuje 5 ofert tego samego pracodawcy, posortowanych po dacie dodania, od najnowszej do najstarszej. Na drugiej liście wyświetlają się oferty pracy z tej samej kategorii tematycznej z wyłączeniem ofert pracodawcy, którego ofertę przegląda użytkownik. Oferty w tej liście posortowane są po ilości punktów jakości przypisanych ofertom pracy.
Profile pracodawców
W każdym profilu pracodawcy lub agencji pracy wyświetla się lista wszystkich ofert pracy opublikowanych przez dany podmiot. Lista ta jest posortowana po dacie dodania oferty od najnowszej do najstarszej.
Podstrony tagów (listy skategoryzowane)
Dla każdej oferty pracy jest generowana automatycznie lista tagów, odpowiadająca parametrom danej oferty. Użytkownicy mają możliwość wyświetlenia podstrony tagu, na której wyświetlana jest lista ofert pracy także przypisana do wskazanego Tagu. Lista posortowana jest na podstawie ilości punktów jakości przypisanych ofercie.
Stopka serwisu
Oferty pracy wyświetlają się także w stopce serwisu. W zależności od ustawień, wyświetlane są 3-5 ofert. Ich kolejność zależy wyłącznie od daty dodania oferty pracy do serwisu.
Redystrybucja ofert pracy w portalach partnerskich
Oferty pracy publikowane na łamach serwisu jobtime.pl są dystrybuowane do kilkudziesięciu serwisów partnerskich. Partnerzy pobierają dane o ofertach ze specjalnie przygotowanych dla nich kanałów RSS oraz kanałów XML.
Oferty są dostępne dla Partnerów w ciągu 24 godzin od daty publikacji. Zwykle oferty pojawiają się w serwisach partnerskich w ciągu 48 godzin. Najczęściej Partnerzy publikują wszystkie ogłoszenia, jednak zgodnie z zawartą Umową mają prawo decydowania samodzielnie o publikacji lub nie danego ogłoszenia o pracę. Brak publikacji wynika często z faktu opublikowania ogłoszenia o pracę tego samego pracodawcy w kilku serwisach internetowych, które również współpracują z danym partnerem i jest skutkiem automatycznego algorytmu usuwającego duplikaty ofert.
Niektórzy Partnerzy mogą wymagać dodatkowej płatności w celu publikacji oferty.
Łączny zasięg wszystkich partnerów to ponad 6 mln użytkowników miesięcznie.
Zobacz listę portali partnerskich.
Uwaga! Promocja ofert pracy dotyczy wyłącznie serwisu jobtime.pl. Ponadto niektóre serwisy partnerskie publikują wyłącznie oferty promowane w jobtime.pl.
Publikacja oferty pracy
Oferty pracy podzielone są w serwisie na 4 statusy publikacji. W zależności od aktualnego statusu publikacji, dostępne są różne opcje zarządzania ofertą. Po utworzeniu nowej oferty pracy, ogłoszeniu nadawany jest status DRAFT.
DRAFTY
Oferty w statusie DRAFT są ogłoszeniami widocznymi wyłącznie dla Pracodawcy i Agencji pracy. Oferta w tym statusie nie jest wyświetlana dla użytkowników Serwisu a Podmiot ją przygotowujący może ją dowolnie modyfikować.
Po wprowadzeniu wymaganych parametrów oferty oraz treści oferty można opublikować ofertę.
Oferty, dla których nie jest dokonywana płatność (darmowa oferta pracy) podlegają ograniczeniom związanym z liczbą publikowanych ofert darmowych przypisanych indywidualnie do każdego konta. Jeżeli Twój podmiot opublikował już za darmo określoną liczbę ofert wyczerpując swój limit. System nie pozwoli na publikację kolejnej darmowej oferty. Aby opublikować taką ofertę należy zaczekać aż inna oferta się zakończy zwalniając slot darmowej oferty pracy lub zakończyć inną ofertę przed czasem i w jej miejsce opublikować nową.
Możesz posiadać do 25 ofert w statusie DRAFT dla konta darmowego, 100 dla konta PREMIUM oraz 1000 dla konta PREMIUM+.
Akcje, które możesz wykonać dla oferty w statusie DRAFT: edycja oferty, publikacja oferty, usunięcie oferty, opłacenie wraz z publikacją.
OCZEKUJĄCE
Oferty w statusie OCZEKUJĄCE to oferty pracy, które spełniły kryteria publikacji i oczekują publikacji ze względu na ustawioną przyszłą datę publikacji. Oferty można ustawić maksymalnie na 30 dni wprzód. Gdy nadejdzie ustalony termin publikacji, oferta zostanie automatycznie opublikowana i zmieni status na OPUBLIKOWANA.
Użytkownicy Serwisu nie mają dostępu do ofert, które znajdują się w statusie OCZEKUJĄCE.
Liczba ofert w statusie OCZEKUJĄCE jest zależna od slotów darmowych oferty. Do limitu nie są wliczane oferty, które są promowane.
Akcje, które możesz wykonać dla oferty w statusie OCZEKUJĄCA: edycja oferty (z wyłączeniem zakresu promocji oferty), zatrzymanie oferty, przyśpieszenie publikacji (poprzez zmianę daty publikacji).
OPUBLIKOWANE
Oferty pracy w statusie OPUBLIKOWANA to oferty, które aktualnie wyświetlają się w Serwisie jobtime.pl. Oferty te mogą być wyszukane, wyświetlają się na liście ofert, w profilu pracodawcy, w innych ofertach pracy, kategoriach, stronach z tagami i innych miejscach w Serwisie.
Oferty opublikowane są indeksowalne dla wyszukiwarek internetowych (Google, BING, Yahoo itp.) i są także udostępnione w kanałach XML oraz RSS dla portali partnerskich.
Oferty w statusie OPUBLIKOWANE zliczają także statystyki wyświetleń, wejść oraz kliknięć. W chwili opublikowania, w panelu edycji oferty pracy uzyskujesz dostęp do modułu statystyk, gdzie możesz monitorować zasięg ogłoszenia.
Liczba ofert w statusie OPUBLIKOWANE jest zależna od slotów darmowych oferty. Do limitu nie są wliczane oferty, które są promowane.
Akcje, które możesz wykonać dla oferty w statusie OPUBLIKOWANA: edycja oferty (z wyłączeniem czasu i zakresu promocji oferty), zatrzymanie oferty (oferta przechodzi zmienia status na ZAKOŃCZONA).
ZAKOŃCZONE
Oferty zakończone to oferty, których termin publikacji dobiegł końca, lub które zmieniły status na zakończone w wyniku akcji użytkownika.
Użytkownicy nie mogą wyszukać samej oferty w serwisie, ale może ona być wyświetlona pod przypisanym adresem URL. Podgląd oferty zakończonej ma wyłączony przycisk APLIKUJ oraz wyświetlana jest informacja o zakończeniu procesu aplikacyjnego na ofertę pracy.
Oferta jest widoczna w takim trybie, dopóki Pracodawca lub Agencja pracy nie usunie oferty pracy.
Liczba ofert zakończonych jest nieograniczona.
Akcje, które możesz wykonać dla oferty w statusie ZAKOŃCZONE: skopiuj ofertę, usuń ofertę
Statystyki ofert pracy
Dla każdej opublikowanej oferty pracy gromadzimy pewne statystyki. Dotyczą one kilku obszarów:
- Wyświetleniem oferty w serwisie jobtime (na różnych listach ofert)
- Otworzenia oferty z uwzględnieniem źródeł wewnętrznych i zewnętrznych
- Zainteresowanie (podjęciem akcji)
Statystyki dostępne są dla każdej oferty pracy niezależnie od tego czy była ona płatna czy darmowa. Dzięki nim, możesz analizować skuteczność prowadzonych kampanii rekrutacyjnych w serwisie jobtime.pl.
Zobacz też: informacje o statystykach ofert pracy.
Płatne oferty pracy
Każdy podmiot ma możliwość opublikowania oferty pracy za darmo w serwisie jobtime.pl. Zwykle kilka ofert pracy opublikowanych jednocześnie wystarcza dla większości małych podmiotów gospodarczych.
W serwisie jobtime.pl każdy pracodawca ma przypisaną określoną pulę darmowych ogłoszeń. Na start może opublikować jedno bezpłatne ogłoszenie o pracę w tym samym czasie. Pula darmowych ogłoszeń jest jednak zmienna i zależy od kilku czynników opisanych w Załącznik nr 3 do Regulaminu Pracodawcy - Darmowe oferty pracy
W przypadku gdy zostanie wyczerpany limit ofert darmowych, można opublikować każdą kolejną ofertę pracy wraz z zakupem usługi promocji.
Dostępne usługi promocji oraz płatnych opcji ogłoszenia o pracę:
Dodatkowe punkty - 10 - 60 zł
Dodatkowe punkty służą do określenia jakości oferty pracy. Na ich podstawie odbywa się ustalanie kolejności wyświetlania oferty. Im więcej punktów jest przypisanych ofercie tym wyżej się ona znajduje w wynikach wyszukiwania ofert pracy oraz na lista ogłoszeń o pracę. Więcej na ten temat na stronie: Punkty jakości ofert pracy
Podczas przygotowywania oferty masz możliwość dokupienia od 10 do 30 punktów jakości.
Dostępne są łącznie 3 pakiety umożliwiające zakup punktów:
10 pkt - 10 zł netto za każde 30 dni publikacji oferty
20 pkt - 30 zł netto za każde 30 dni publikacji oferty
30 pkt - 40 zł netto za każde 30 dni publikacji oferty
Im więcej punktów jakości chcesz zakupić, tym więcej zapłacisz.
Wyróżnienie graficzne oferty - 60 zł
Oferty wyróżnione nie wpływają na pozycję oferty pracy w wynikach wyszukiwania lub na listach ofert. Zwracają jednak na siebie dużą uwagę i z pewnością zatrzymają wzrok potencjalnego kandydata. Wyróżnienie oferty uświadamia także osobom poszukującym pracy, że pracodawca poważnie traktuje proces rekrutacyjny na wskazane stanowisko.
Usługa wyróżnienia obejmuje jeden pakiet i kosztuje 60 zł netto za każde 30 dni publikacji oferty
Ogłoszenie promowane - publikacja na stronie głównej oraz w sidebar w całym serwisie - 10 zł / dzień
Usługa obejmuje możliwość opublikowania oferty na stronie głównej Serwisu jobtime.pl oraz jej wyróżnienia w ten sposób przez określony czas w specjalnym module w górnej części serwisu. Liczba miejsc takich ofert jest ograniczona, ze względu na dostępność przestrzeni reklamowej.
Czas wyświetlania się oferty pracy na stronie głównej określa się na podstawie kalendarza, podczas wprowadzania oferty pracy a rozlicza się go na podstawie pełnych dni publikacji.
Promocja oferty pracy wyświetla się w sidebarach w równomiernym systemie rotacyjnym (maksymalnie 3 oferty jednocześnie).
Włącznie promowania ofert można ustawić wyłącznie począwszy od kolejnego dnia kalendarzowego, aby zachować 24 godzinny system rozliczenia za usługę.
Koszt promowania oferty przez 24 godziny wynosi: 10 zł netto.
Uruchomienie usługi wymaga dodatkowo określenie szablonu wyświetlanej promocji. Szablon wybiera się spośród dostępnych szablonów w serwisie.
Pakiet reklamowy Google Ads - 150 zł netto
Pakiet reklamowy obejmuje konfigurację i uruchomienie kampanii reklamowej w wyszukiwarce Google.
Oferta obejmuje konfigurację kampanii pod określone słowa kluczowe:
- praca, oferta pracy, oferty pracy, itp.
- {nazwa stanowiska}
- Zasięg lokalny {miejscowość} + 100 km / Cała polska (np. dla pracy zdalnej lub pracy zagranicą)
Wartość kampanii w Google: 100 zł netto
Kampania prowadzi bezpośrednio do oferty pracy, jest rozłożona równomiernie w czasie na 10 dni kalendarzowych.
Statystyki wejść z reklamy bezpośrednio w panelu administracyjnym oferty pracy.
Statystyki kampanii z załączane do oferty pracy po zakończeniu kampanii on-line.
Uwaga! Średni koszt kliknięcia jest trudny do oszacowania ze względu na różną konkurencję w danych słowach kluczowych, podaż i popyt na określone słowa kluczowe użytkowników oraz inne okoliczności.
W ramach tej usługi nie dajemy gwarancji minimalnego ruchu z reklamy. Oferta obejmuje konfigurację kampanii w koszcie 50 zł netto oraz uruchomienie kompanii w kwocie 100 zł netto.
Pakiet socialmedia - 150 zł
Pakiet socialmedia to usługa
- przygotowania indywidualnego posta
- wyszukanie odpowiednich grup do publikacji
- opublikowania 4 wpisów dotyczących ogłoszenia pracy
- przekazanie linków do opublikowanych postów (linki zostaną podpięte pod moduł statystyki w ofercie w panelu)
Miejsce publikacji postów:
- na profilu serwisu jobtime.pl
- w ogólnopolskiej grupie z ofertami pracy
- w lokalnej grupie z ofertami pracy (dla miejscowości lub z pobliżu większej miejscowości)
- w tematycznej grupie
Posiadamy bazę ponad 300 grup na Facebook związanych z ofertami pracy oraz rekrutacją. Grupy te są ogólnopolskie, tematyczne (specjalizujące się w określonych zawodach lub rynkach zatrudnienia) lub lokalne. Zasięg łączny wszystkich grup to ponad 5 mln użytkowników.
Jeżeli dodałeś logotyp w naszym systemie i zamawiasz tę usługę, udzielasz dodatkowej zgody na jego wykorzystanie w serwisie Facebook. Posty publikujemy w imieniu strony jobtime.pl i kierują bezpośrednio do oferty pracy.
Ukrycie danych o podmiocie zatrudniającym - 100 zł
W przypadku pracodawców, którzy chcą skorzystać z opcji ukrycia informacji o pracodawcy, istnieje możliwość zakupienia takiej usługi podczas publikacji ogłoszenia. Jest jednak jeden warunek, który podmiot musi spełniać:
- usługa dostępna jest wyłącznie dla zweryfikowanych podmiotów
Koszt ukrycia informacji o firmie, która prowadzi rekrutację lub opublikowała ogłoszenie wynosi 100 zł netto niezależnie od długości publikacji oferty.
Oferta z ukrytą informacją o firmie nie wyświetla się w profilu pracodawcy.
Takie oferty pracy nie zawierają modułu "inne oferty pracodawcy" ani nie są w takim module wyświetlane dla innych ofert pracy tego pracodawcy, które nie mają statusu ukrytej rekrutacji.