Konta pracodawców: FREE, PREMIUM i PREMIUM+
Serwis jobtime.pl działa nieprzerwanie od 2007 roku oferując pracodawcom możliwość nieodpłatnej publikacji ofert pracy, a kandydatom dostęp do często unikalnych możliwości zatrudnienia. W ramach naszego serwisu oferujemy pracodawcom możliwość założenia darmowego konta pracodawcy z możliwością nieodpłatnej publikacji ofert pracy. Dla większych pracodawców oraz agencji zatrudniania oferujemy rozszerzone pakiety PREMIUM lub PREMIUM+, które zwiększają możliwości w naszym serwisie.
Załącznik nr 6 do Regulaminu Pracodawców
FREE
- OFERTY PRACY:
- Aktywne darmowe ogłoszenia: 1**
- Własna nazwa oferty pracy:
Tylko z klasyfikacji zawodów - Branża do wyboru 1
- Linki w ogłoszeniu: przekierowanie
- Dni publikacji 30
- Odświeżanie ofert
- Dodatkowe punkty jakości
- Statystyki oferty pracy:
- Przypisanie oferty do użytkownika:
- Przypisanie oferty do klienta:
- KONTO I PROFIL:
- Liczba użytkowników: 1
- Link do strony i social: ugc
- Linki w opisie: przekierowanie
- Logotyp i tło:
- Opis podmiotu:
- Benefity:
- Galeria zdjęć:
- Promocyjne VIDEO:
- Aktualności Social:
- Aktualności RSS:
- Pozostałe:
- Weryfikacja firmy w pakiecie:
- Rabat na pozostałe usługi:
PREMIUM+
- OFERTY PRACY:
- Aktywne darmowe ogłoszenia: +100
- Własna nazwa oferty pracy:
- Branże do wyboru 3
- Linki w ogłoszeniu: dofollow
- Dni publikacji 30/60/90/180/365
- Odświeżanie ofert co 14 lub 30 dni
- Dodatkowe punkty jakości +10 pkt
- Statystyki oferty pracy:
- Przypisanie oferty do użytkownika:
- Przypisanie oferty do klienta:
- KONTO I PROFIL:
- Liczba użytkowników: 50
- Link do strony i social: dofollow
- Linki w opisie: dofollow
- Logotyp i tło:
- Opis podmiotu:
- Benefity:
- Galeria zdjęć:
- Promocyjne VIDEO:
- Aktualności Social:
- Aktualności RSS:
- Pozostałe:
- Weryfikacja firmy w pakiecie:
- Rabat na pozostałe usługi: 10%
PREMIUM
- OFERTY PRACY:
- Aktywne darmowe ogłoszenia: +10
- Własna nazwa oferty pracy:
- Branże do wyboru 2
- Linki w ogłoszeniu: przekierowanie
- Dni publikacji 30/60/90
- Odświeżanie ofert co 30 dni
- Dodatkowe punkty jakości +5 pkt
- Statystyki oferty pracy:
- Przypisanie oferty do użytkownika:
- Przypisanie oferty do klienta:
- KONTO I PROFIL:
- Liczba użytkowników: 5
- Link do strony i social: dofollow
- Linki w opisie: dofollow
- Logotyp i tło:
- Opis podmiotu:
- Benefity:
- Galeria zdjęć:
- Promocyjne VIDEO:
- Aktualności Social:
- Aktualności RSS:
- Pozostałe:
- Weryfikacja firmy w pakiecie:
- Rabat na pozostałe usługi: 5%
** - Minimalna liczba darmowych ofert. Liczba ofert jest uzależniona od spełnienia szeregu kryteriów i może być większa.
Opis poszczególnych parametrów oferty
Aktywne darmowe ogłoszenia:
Każde konto pracodawcy posiada określony limit aktywnych / opublikowanych w tym samym czasie darmowych ogłoszeń o pracę. Limit można sprawdzić w panelu administracyjnym w zakładce Limit ogłoszeń. Limit ten jest zmienny i zależy od wielu czynników, opisanych w sekcji Darmowe oferty pracy.
Wskazany parametr sygnalizuje o ile zwiększy się limit aktywnych / opublikowanych ogłoszeń o pracę niezależnie od innych czynników determinujących tę pulę.
Przykład:
Zakładając, że pracodawca posiada aktualnie limit 3 darmowych ogłoszeń opublikowanych jednocześnie i zakupi pakiet konta PREMIUM, jego pula zwiększy się o 5 czyli do 8 aktywnych ogłoszeń. Ponieważ ogłoszenia są publikowane na 30 dni, symarycznie pakiet ten da mu możliwość opublikowania dodatkowo 60 darmowych ogłoszeń (5 x 12 msc).
Zakup konta PREMIUM sprawił także, że pracodawca otrzymał dwa odznaczenia (za konto PREMIUM oraz pierwszy zakup usługi). Z tego powodu system przyzna mu kolejnego dnia przy przeliczaniu danych dodatkowe 2 sloty na oferty darmowe. Jego pula zwiększy się kolejnego dnia po zakupie o kolejne 2 darmowe ogłoszenia o pracy a więc potencjalnie 24 ogłoszenia w ciągu roku (2 x 12 msc).
Własna nazwa oferty pracy:
Każda oferta musi zostać przypisana do dokładnie jednej klasyfikacji zawodowej.
W przypadku kont FREE, nazwa oferty zawsze będzie nazwą przypisanej klasyfikacji i pracodawca nie może tego zmodyfikować.
W przypadku kont PREMIUM i PREMIUM+, dodając ofertę pracy, można dokonać zmiany wskazanej nazwy na dowolną zaproponowaną przez użytkownika.
Branże do wyboru:
Każda oferta musi być przypisana do co najmniej jednej branży.
Użytkownicy kont PREMIUM mogą dodać ofertę do 2 a PREMIUM+ do 3 kategorii.
Dodanie oferty do różnych branż, zwiększa szanse na wyszukanie i wyświetlenie oferty. Oferty wyświetlają się także częściej na stronach tagów, kategorii ale i w innych ofertach. Jest to istotne zarówno z punktu widzenia pozyskania większej liczby Kandydatów ale także ma znaczenie pod kątem SEO.
Linki w ogłoszeniu:
Każde ogłoszenie może zawierać w swojej treści linki do zasobów zewnętrznych. Ponieważ linki mogą stanowić zagrożenie dla użytkowników, został wprowadzony mechanizm ostrzegawczy przed przejściem do zasobów zewnętrznych niezależnie od typu konta. Mechanizm jest także przezroczysty dla robotów wyszukiwarek przeszukujących informacje w sieci.
W przypadku kont darmowych oraz PREMIUM (o niskim koszcie), wprowadzono dodatkowe zabezpieczenie. Każdy link jest zamieniany na przekireowanie. Użytkownik po kliknięciu w link zostanie poinformowany o przekierowaniu i jeżeli wyrazi na nie zgodę, zostanie przekierowany na podstronę serwisu jobtime, nieindeksowaną, zastrzeżoną dla robotów, która dopiero automatycznie przekieruje użytkownika do właściwej lokalizacji w sieci.
Ograniczenie to zdjęte jest wyłącznie w pakiecie PREMIUM+
Dni publikacji
Standardową długości publikacji oferty pracy w serwisie jobtime.pl jest 30 dni kalendażowych. Płatne pakiety, podczas publikacji oferty mają odpowiednie więcej możliwości - przez 60 i 90 dni w PREMIUM oraz dodatkowe 180 i 365 dni w PREMIUM+.
Dzięki temu rozwiązaniu, użytkownicy kont PREMIUM mogą publikować oferty długoterminowe / stałe bez częstego angażowania się w ich republikację.
Dodatkowe punkty jakości
Od punktów jakości zależy pozycja i kolejność wyświetlania oferty na różnych listach i wynikacha w wyszukiwarce ofert pracy. Im więcej punktów tym wcześniej pojawi się oferta kandydatowi.
W przypadku kont PREMIUM i PREMIUM+ każda oferta otrzymuje bonus w postaci takich punktów - odpowiednio 5 oraz 10 punktów.
Statystyki oferty pracy:
Dla każdej opublikowanej oferty pracy niezależnie od tego czy konto jest darmowe czy płatne gromadzimy ten sam zestaw statystyk odnoszących się do wyświetleń ofery, jej otworzeń i podjętych akcji przez użytkownika. Więcej na stronie Statystyki ofert pracy
Przypisanie oferty do użytkownika:
Konto darmowe może być przypisane wyłącznie do jednego użytkownika. Nie ma zatem konieczności przypisywania użytkowników do konkretnych ofert pracy.
Konta PREMIUM oraz PREMIUM+ mają więcej użytkowników. Aby ułatwić zarządzanie ofertami, każde konto w podmiocie może zostać oznaczone jako ograniczone. W takiej sytuacji konto to będzie miało dostęp wyłącznie do ogłoszeń dodanych przez tę osobę lub przypisanych do tej osoby przez użytkownika bez ograniczeń.
Przypisanie oferty do klienta:
Zarządzanie klientami oraz przypisanie ofert pracy do poszczególnych klientów to usługa skierowana do Agencji Pracy, które publikują oferty i poszukują kondydatów na zlecenie innych podmiotów. Dostępna jest wyłącznie w koncie PREMIUM+.
Funkcjo obejmuje także filtrowanie ofert po kliencie gdy skonfigurowany jest co najmniej jeden klient w panelu administracyjnym.
Informacjo o przypisanym kliencie dostępna jest wyłącznie dla użytkowników przypisanych do podmiotu.
Liczba użytkowników:
Konto darmowe może mieć wyłącznie jednego użytkownika.
Konta PREMIUM oraz PREMIUM+ mogą mieć odpowiednio więcej użytkowników. Większa liczba użytkowników jest przydatna, gdy w Twoim podmiocie zatrudnianiem zajmuje się więcej osób lub więcej różnych działów i wymagany jest podział dostępu do ofert opublikowanych w Serwisie.
W przypadku kont PREMIUM pojawia się dodatkowy panel do zarządzania użytkownikami. Panel umożliwia dodanie użytkownika niezarejestrowanego w Serwisie lub zgłoszenie chęci dołączenia do podmiotu użytkownika zarejestrowanego wraz z możliwością jego akceptacji lub odrzucenia. Panel zarządzania użytkownikami umożliwia także określenie czy użytkownik ma dostęp globalny do wszystkich ofert czy też ograniczony.
Jeżeli co najmniej jeden użytkownik podmiotu posiada uprawnienie jako użytkownik ograniczony, przy każdej ofercie pracy pojawia się opcja z możliwości przypisania do niej użytkownika ograniczonego.
Link do strony i social:
W każdym profilu pracodawcy można wprowadzić informacje na temat adresu strony internetowej pracodawcy oraz profili społecznościowych prowadzonych przez pracodawcę na portalach Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram oraz Pinterest.
W przypadku kont darmowych linki w profilu oraz ofertach pracy otrzymują atrybut rel="UGC noreferrer noopener " - czyli User Generated Content wraz z rel związanymi z bezpieczeństwem aplikacji, ze względu na mniejsze zaufanie do użytkowników kont darmowych.
W przypadku kont PREMIUM oraz PREMIUM+, które zostały częściowo zweryfikowane, linki z profilu podmiotu oraz oferty pracy (dotyczy linków profilu) nie posiadają tego atrybutu, są więc traktowane jako dofollow.
Linki w opisie:
W każdym profilu pracodawcy można wprowadzić długi opis pracodawcy. Formularz umożliwia wprowadzanie sformatowanej treści w tym linków z treści.
W przypadku kont darmowych w związku z bezpieczeństwem aplikacji i użytkowników, ze względu na mniejsze zaufanie do użytkowników kont darmowych, został wprowadzony mechanizm ostrzegawczy przed przejściem do zasobów zewnętrznych niezależnie od typu konta. Mechanizm jest także przezroczysty dla robotów wyszukiwarek przeszukujących informacje w sieci.
W przypadku kont darmowych, wprowadzono dodatkowe zabezpieczenie. Każdy link jest zamieniany na przekireowanie. Użytkownik po kliknięciu w link zostanie poinformowany o przekierowaniu i jeżeli wyrazi na nie zgodę, zostanie przekierowany na podstronę serwisu jobtime, nieindeksowaną, zastrzeżoną dla robotów, która dopiero automatycznie przekieruje użytkownika do właściwej lokalizacji w sieci.
Ograniczenie to nie występuje w pakietach PREMIUM oraz PREMIUM+, które zostały częściowo zweryfikowane.
Logotyp i tło:
Dla każdego konta pracodawcy ustawione jest domyślne tło i logotyp serwisu jobtime.pl
Niezależnie od typu konta możesz je zmienić na swoje aby wyróżnić się spośród innych ofert oraz wzbudzieć zaufanie kandydatów.
Pamiętaj że musisz posiadać odpowiednie prawa do prawadzania materiałów graficznych w serwisie.
Opis podmiotu:
Niezależnie od typu konta, każdy użytkownik profilu pracodawcy ma możliwość zamieszczenia opisu podmiotu. Formularz umożliwia wprowadzanie treści formatowanej.
Opisanie zakresu działalności, warunków zatrudnienia, podanie informacji o stanie finansowym firmy, planowanych inwestycjach czy pozycji na rynku znacznie ułatwi kandydatowi podjęcie decyzji o aplikacji.
Dodatkowy opis wyróżni także Cię spośród innych firm rekrutujących. Dobrze przygotowany opis wpływa także pozytywnie na Twój wizerunek.
Benefity:
Niezależnie od typu konta, każdy profil pracodawcy posiada włączony moduł informowania o benefitach. Moduł działa automatycznie i wyświetla oferowane przez Twoją firmę benefity na podstawie aktualnych oraz historycznych ofert pracy z informacją o procentowym oferowaniu danego benefitu.
Galeria zdjęć:
Galeria zdjęć to doskonałe uzupełnienie profilu. Dzięki niej można pokazać jak wyglądają warunki pracy, w jakiej lokalizacji znajduje się firma, jakie posiada maszyny, pojazdy. Jak wyglądają imprezy integracyjne itd.
Opcja dostępna wyłącznie dla kont PREMIUM oraz PREMIUM+
Promocyjne VIDEO:
Dużym prestiżem jest umieszczenie promocyjnego VIDEO zachęcającego do pracy w podmiocie. W serwisie jobtime.pl istnieje możliwość embedowania takiego filmu. Aktualnie umożliwiamy embedowanie video z serwisów Youtube oraz VIMEO. Wystarczy podać link do źródła filmu a resztę załatwi system.
Opcja dostępna wyłącznie dla kont PREMIUM+
Aktualności Social:
Aktualności Social to embedowanie kanału wiadomości z twojej strony profilowej w serwisie Facebook, Twitter lub LinkedIn
Ostatnie wpisy pojawią się w sidebar i będą dobrym i automatycznym źródłem informacji dla kandydatów. To także darmowa promocja i zwiększenie zasięgu dla publikowanych w tych serwisach treści.
Można wyświetlać tylko jeden kanał aktualności jednocześnie.
Opcja dostępna wyłącznie dla kont PREMIUM oraz PREMIUM+
Aktualności RSS:
Aktualności RSS to moduł w profilu pracodawcy, który wyświetla aktualności z Twojej strony www wraz z linkami do treści tych newsów na stronie pracodawcy.
Aby moduł działał prawidłowo, Twoja strona musi udostępniać prawidłowy kanał RSS, dzięki któremu Serwis jobtime.pl będzie parsował dane z zewnętrznej strony i umieszczał linki do w profilu.
Ostatnie wpisy pojawią się w sidebar i będą dobrym i automatycznym źródłem informacji dla kandydatów. To także darmowa promocja i zwiększenie zasięgu dla publikowanych w tych serwisach treści. Udostępnienie kanału RSS to także dodatkowe wsparcie działań SEO.
Opcja dostępna wyłącznie dla kont PREMIUM+